بهترین متخصص زنان و زایمان

آیا به دنبال بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران هستید؟ یک متخصص زنان در زمینه اندام تناسلی بدن زنان تخصص دارد. در گذشته طبیبانی بوده اند که به درمان مشکلات زنان می پرداختند و امروزه آن پزشکان پدر تمام محققان و پزشکان در حوزه زنان می باشند. متخصصان زنان همواره در مذاکرات مربوط به سلامت زنان شرکت داشته و نظرات تخصصی در شرایط خاص و بیماری های حساس ارائه می دهند.

یک متخصص زنان چه کاری انجام می دهد؟

متخصص زنان آزمایشات و تست های متنوعی را جهت تشخیص نوع بیماری انجام می دهند. آنها آزمایشات سالیانه را برای بررسی سلامت سیستم تناسلی زنان و اندام های جنسی آنها انجام می دهند. این آزمایشات شامل معاینه فیزیکی بیمار، آزمایش پاپ اسمیر و آزمایش STD و معاینه سینه ها بوده و تعداد و نوع قرص مصرفی برای جلوگیری از بارداری بررسی می شود. متخصص زنان و زایمان در طول دوران بارداری، سلامت مادر و جنین را در معاینات منظم، بررسی می کند.
علاوه بر موارد مذکور، یک متخصص زنان در موارد و بیماری های دیگری که بر اندام تناسلی زنان تاثیر سوء می گذارد، بیمار را مطلع می کند. برای مثال زنانی که به دیابت مبتلا هستند، باید از تاثیر این بیماری بر اندام های تناسلی شان آگاه شوند.  همچنین بیماری هایی مثل سندرم تخمدان پلی کیستیک یا سرطان دهانه رحم، توسط متخصص زنان تشخیص داده می شوند. همچنین عفونت های واژنی و عفونت های سیستم ادراری که درد زیر شکمی و درد در هنگام مقاربت جنسی احساس می شود، توسط پزشک زنان تشخیص داده می شود. آنها علاوه بر تشخیص های مذکور، جراحی های کوچکی را مانند بستن لوله انجام می دهند.

دکتر غزاله موسوی زاده متخصص زنان زایمان و نازایی و بارداری به روش IVF با بهره گیری از روش های نوینی به درمان و بهبود دیسک کمر در بارداری می پردازند. جهت تعیین وقت مشاوره و مراجعه به پزشک با شماره 02144328244 تماس بگیرید. همچنین برای ارتباط با دکتر به آدرس اینستاگرام مراجعه نمائید.

ویژگی های اخلاقی متخصص زنان

پزشک زنان به درمان بیماری های زنان پرداخته و مشکلات و بیماری هایی مانند مشکلات هورمونی، مشکلات سینه، اختلالات سیستم ادراری و لگنی و سرطان دهانه رحم را تشخیص داده و درمان می کند. در اغلب مواقع متخصصان زنان، در زمینه زایمان هم فعالیت می کنند. با در نظر گرفتن حساسیت بالای این شغل، نیاز است تا پزشک صبور بوده و زمانی که با بیماران صحبت می کند، به آنها آرامش بدهد.
گاهی اوقات بیماران به خاطر خجالت و راحت نبودن، نمی توانند از مشکلاتشان صحبت کنند. بنابراین برقراری یک رابطه اعتمادی و دوستانه بین بیمار و پزشک مورد مهمی می باشد. در نتیجه بیمار از مسائل خصوصی و شخصی اش به راحتی و با اطمینان بیشتری صحبت می کند. پزشک با دقت به گوش فرا دادن به بیمار حس اعتماد را ایجاد می کند.
منبع: https://www.sokanu.com/careers/gynecologist/