بهترین متخصص زنان در تهران

بدون شک تمامی خانم ها حداقل یک بار برای معاینه و رفع بیماری های زنانه به متخصص زنان مراجعه کرده اند. مراجعه به پزشک زنان برای رفع بیماری های زنانه در هر زمینه ایی هیچ ارتباطی بایک گروه سنی خاصی ندارد.یعنی چه خانم های متاهل،خانم های میانسال و حتی خانم مجرد و دختران باکره در صورت مشاهده هر گونه مشکل در سیستم بدنی خود باید به پزشک و متخصص زنان مراجعه کرده و درصدد رفع بیماری بر آیند. در نتیجه برای کسب نتیجه مطلوب در تشخیص و درمان بیماری های زنانه لازم است که بهترین متخصص زنان در تهران را بشناسید.

حتما انتخاب یک پزشک و متخصص زنان برای خانم ها کاری بس دشوار و طاقت فرسا بوده، علاوه بر زمان بر بودن در جمع آوری تحقیقات در رابطه با پزشک و انتخاب بهترین آن نگرانی هایی نیز برای تجارب و رضایت بیماران از دکتر و متخصص زنان وجود دارد. به خصوص انتخاب یک متخصص زنان خوب در شهر تهران که بسیار با افزایش روزافزون پزشک زنان مواجه هستیم.

مراجعه کنندگان به متخصص زنان باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر در انتخاب پزشک خود تحقیقات لازم را به عمل نیاورند و تنها از روی رفع تکلیف به پزشکمراجعه کنند.ممکناست که با نتایج نا مطلوب و تشخیص اشتباه پزشک در رابطه با بیماری خود مواجه شوند.

ما در این مقاله همراه شما خواهیم بود، تا بهترین متخصص زنان در تهران معرفی کرده همچنین بیان کنیم که معیار مناسب برای انتخاب بهترین متخصص زنان چیست.همچنین فعالیت هایی که یک متخصص زنان برای بیماران خود انجام میدهد را نام ببریم تا سوالات شما عزیزاندر این زمینه به طور کامل برطرف شود. همراه ما باشید.

فعالیت های بهترین متخصص زنان در تهران

متخصص زنان آزمایشات و تست های متنوعی را جهت تشخیص نوع بیماری انجام می دهند. آنها آزمایشات سالیانه را برای بررسی سلامت سیستم تناسلی زنان و اندام های جنسی آنها انجام می دهند. این آزمایشات شامل معاینه فیزیکی بیمار، آزمایش پاپ اسمیر و آزمایش STD و معاینه سینه ها بوده و تعداد و نوع قرص مصرفی برای جلوگیری از بارداری بررسی می شود. متخصص زنان و زایمان در طول دوران بارداری، سلامت مادر و جنین را در معاینات منظم، بررسی می کند.
علاوه بر موارد مذکور، یک متخصص زنان در موارد و بیماری های دیگری که بر اندام تناسلی زنان تاثیر سوء می گذارد، بیمار را مطلع می کند. برای مثال زنانی که به دیابت مبتلا هستند، باید از تاثیر این بیماری بر اندام های تناسلی شان آگاه شوند.  همچنین بیماری هایی مثل سندرم تخمدان پلی کیستیک یا سرطان دهانه رحم، توسط متخصص زنان تشخیص داده می شوند. همچنین عفونت های واژنی و عفونت های سیستم ادراری که درد زیر شکمی و درد در هنگام مقاربت جنسی احساس می شود، توسط پزشک زنان تشخیص داده می شود. آنها علاوه بر تشخیص های مذکور، جراحی های کوچکی را مانند بستن لوله انجام می دهند.

ویژگی های اخلاقی دکتر زنان خوب در تهران

پزشک زنان به درمان بیماری های زنان پرداخته و مشکلات و بیماری هایی مانند مشکلات هورمونی، مشکلات سینه، اختلالات سیستم ادراری و لگنی و سرطان دهانه رحم را تشخیص داده و درمان می کند. در اغلب مواقع متخصصان زنان، در زمینه زایمان هم فعالیت می کنند. با در نظر گرفتن حساسیت بالای این شغل، نیاز است تا پزشک صبور بوده و زمانی که با بیماران صحبت می کند، به آنها آرامش بدهد.
گاهی اوقات بیماران به خاطر خجالت و راحت نبودن، نمی توانند از مشکلاتشان صحبت کنند. بنابراین برقراری یک رابطه اعتمادی و دوستانه بین بیمار و پزشک مورد مهمی می باشد. در نتیجه بیمار از مسائل خصوصی و شخصی اش به راحتی و با اطمینان بیشتری صحبت می کند. پزشک با دقت به گوش فرا دادن به بیمار حس اعتماد را ایجاد می کند.

چگونه می توانیم متخصص زنان خوب انتخاب کنیم؟

خانم هایی که متقاضی مراجعه به پزشک و متخصص زنان هستند باید قبل از مراجعه به ایننکته توجه کنند که آیا بیماری آن ها در زمینه بیماریهای مربوط به زنان است و یا مربوط به روش های زیبایی. سپس نزد پزشک منتخب خود که تجربه کافی در این زمینه دارد مراجعه کنند.

در صورتی که نیاز شما از مراجعه به یک متخصص زنان زیبا سازی بوده باید پزشکی را انتخاب کنید که همه ی مهارت ها و تکنیک های زنان را داشته باشد و بتواند با تجربه کاری که دارد به بهترین شکل انجام دهد . جراحی زیبایی واژن جزو جراحی هایی محسوب می شود که امروزه  بسیار رواج پیدا کرد ه  و نظر بسیاری از بانوان را به خود جلب کرده است. این جراحی زیبایی دارای زیر شاخه های مختلف ومتعددی بوده که خانم ها بسته به نیاز و مشکلی که دارند این جراحی را انجام خواهند داد.

خصوصیات دکتر زنان خوب در تهران

یک دکتر زنان خوب باید با دقت و دلسوزی کامل مشکل را بیمار خود را پیگیری نماید همچنین تمامی سوابق بیماری، بیمار را نیز در نظر بگیرد وهمچنین اطلاعات لازم را به طور دقیق به بیمار خود ارائه دهد و با قراری رابطه مطلوب با بیمار اعتماد و اطمینان بیمار را جلب نماید در اینکه بیمار راحت تر بتواند مشکلاتش را با پزشک خود در میان بگذارد و از پروسه درمانی و رسیدن به نتیجه مطلوب  آسوده خاطر باشد.

چه افرادی به متخصص زنان در تهران مراجعه می کنند؟

اکثر بانوان برای مسائل گوناگونی چه در دستگاه تناسلی و یا چه در زمینه ی زیبایی دستگاه تناسلی خود به پزشک زنان مراجعه می کنند. ویا کسانی که با کاهش لذت جنسی در رابطه مواجه بوده و همین امر باعث ناراضی آن ها شده است. و یا افرادی که برای بچه دار شدن دائماً در تلاش هستند و …. بسیاری از مسائل و مشکلاتی وجود دارد که ممکن است باعث شود یک خانم به متخصص زنان مراجعه کنند. در واقع مشکلاتی که اکثر زنان درگیر آن می باشند و برای درمان آن باید به متخصص زنان خوب مراجعه کنند تا برطرف شود در این دسته های نام برده شده قرار دارد. ما در ادامه مقاله به این موضوعات بیشتر خواهیم پرداخت.

ضرورت مراجعه به بهترین متخصص زنان در تهران

همانطور که در قسمت های بالاتر برای شما عزیزان بیان کردیم برای مراجعه به دکتر زنان هیچ رده سنی خاصی وجود ندارد و شما عزیزم می توانید در زمینه های درمانی و زیبایی به دکتر زنان مراجعه کنید . در این بخش از مقاله به مشکلاتی خواهیم پرداخت که زمینه ساز مراجعه خانم ها نزد دکتر زنان می شود. و همچنین در رابطه با این مشکلات و بیماری ها توضیحات مختصری را برای رفع سوالات شماعزیزان بیان خواهیم کرد.

بیماری های زنانه

مواردی که برای درمان آن ها باید به دکتر و متخصص زنان مراجعه کرد شامل موارد زیر است:

بیماری های دستگاه تناسلی

دستگاه تناسلی بانوان به عنوان مهمترین بخش بدن خانم ها متاسفانه در مرض بیماری هایی قرار خواهد گرفت که باید در صورت تشخیص به سرعت مورد درمان قرار بگیرند تا باعث بروز بیماری های بزرگتر و پیچیده تری نشوند. در نتیجه لازمه تشخیص بیماری ها در سریعترین زمان ممکن، چکاپ های منظم و ماهیانه است که باید توسط متخصص زنان تجویز شود.

اولین بیماری که به آن پرداخته شده استبیماری های مربوطبه دستگاه تناسلی است که بیماری های دستگاه تناسلی خود چند نوع بیماری را شامل می شود . از جمله:

  • التهاب لگن
  • زگیل تناسلی
  • تبخال تناسلی
  • عفونت های ادراری
  • و …

در صورت داشتن هر گونه علائم بهتر است بدون اتلاف وقت به متخصص زنان و زایمان مراجعه نمایید. زیرا به تعویق انداختن درمان و درمان های خودسرانه نه تنها به فرد و بیماری کمکی نمی کند بلکه در مواردی موجب پیشرفت بیماری می شود .

سرطان تخمدان

دومین بیماری که یکی از مهمترین بیماری های مربوط به بانوان هم شناخته خواهد شد سرطان تخمدان است. اما متاسفانه بر خلاف خطرناک بودن این بیماری در صورت تشخیص دیرهنگام آن ، این بیماری امروزه بسیار در جوامع میان خانم ها شایع شده است. این بیماری خاموش بوده و زمانی که بیماری به حد زیادی پیشرفت کرده باشد علائمی همچون نفخ شکم، درد در ناحیه شکم و زیر شکم، تکرر ادرار و … را از خود نشان می دهد .

لازم به ذکر است، برخی از بیماری های زنان نظیر سرطان تخمدان در ابتدایی بیماری بدون علامت خواهد بود لذا به منظور تشخیص و درمان به موقع چکاپ های سالانه و مراجعه به متخصص زنان و زایمان را فراموش نکنید .

سرطان پستان

بیماری بعدی کهجز شایع ترین اما آسان ترین بیماری ها ی شیوع یافته در میان خانم است بیماری سرطان پستان است که این بیماری در زنان به نسبت مردان شیوع بیشتری دارد . در صورتی که این بیماری به موقع تشخیص داده شود می توان از پیشرفت بیماری پیشگیری نمود و به درمان آن پرداخت .

علائم سرطان سینه عبارت است از:

  • وجود توده در پستان
  • ترشح یا خونریزی از سینه
  • تغییرات پوستی
  • بزرگ شدن غدد لنفاوی زیر بغل

سرطان رحم

سرطان رحم یک بیماری شایع در میان زنان است و شیوع آن در جوانان بیشتر شده و ژنتیکی می باشد، اما در صورتی که این بیماری به موقع تشخیص داده شود احتمال درمان و بهبود بسیار خواهد بود .

از نشانه های این بیماری می توان به مواردزیر اشاره کرد:

  • ترشحات غیرعادی در ناحیه واژن
  • درد شدید در ناحیه لگن

برای پیشگیری از پیشرفت بیماری بهتر است چکاپ های دوره ای و سالانه به متخصص زنان و زایمان را فراموش نکنید.

کیست تخمدان

کیست تخمدان از بیماری های شایع در میان زنان و دختران است و بروز این بیماری در خانم هادر هر رده سنی امکان دارد رخ دهد وهیچ ارتباطی با متاهل ویا مجرد بودن خانم ها ندارد.

کیست دارای انواع مختلفی است که نوع و شدت و درمان این کیست ها با یکدیگر متفاوت و مجزا است. . تمامی زنان دارای دو تخمدان در هر دو سمت رحم خود هستند که هر کدام از آنها به یک اندازه و شکل می باشند . و زمانی که یک خانم به کست در تخمدان خود مبتلا شود اندازه عادی و معمول کیست تغییرکرده و علائمی مانند درد در ناحیه زیر شکم خود احساس خواهد کرد.

بهترین متخصص زنان در تهران

تنبلی تخمدان

تنبلی تخمدان یا تخمدان پلی کیستیک وضعیتی است که می تواند موجب ایجاد علائم زیر در خانم ها شود:

  • بی نظمی های قاعدگی
  • افزایش موهای زائد
  • ریزش مو
  • آکنه های چرکی

مهمترین عارضه ایی که ممکن است این بیماری برای خانم ها داشته باشد این است که افرادی که به این بیماری مبتلا می شوند با مشکلات باروری روبرو خواهند شد . به طور معمول این بیماری منجر به عملکرد نامنظم در تخمدان ها می شود .

لازم به ذکر است، بیماری تنبلی تخمدان با کیست تخمدان متفاوت بوده و موجب برهم زدن تعادل هورمون های جنسی فرد می شود .

چسبندگی رحم

چسبندگی رحم یک بیماری شایع زنان است که در داخل رحم و یا دهانه رحم ایجاد می شود . چسبندگی های رحمی در سه حالت اتفاق می افتد و معمولا بخش کوچکی از رحم درگیر این بیماری می شود

فردی که به این بیماری مبتلا است به طور معمول با علائمی همچون احساس درد در ناحیه لگن و در زمان قاعدگی مواجه خواهد شد و علاوه بر این دارای نشانه های نظیر ناباروی و سقط های مکرر می باشد .

فیبروم رحم

شایعترین تومور لگنی در میان زنان فیبروم رحمی می باشد . این عارضه در سنین ۲۵ تا ۴۰ سال شیوع بیشتری دارد . افرادی که دارای اضافه وزن می باشند احتمال ابتلا به این بیماری در آن ها بیشتر خواهد بود .

لازم به ذکر است، فیبروم های رحمی دارای انواع مختلفی بوده و در رحم در نواحی مختلفی تقسیم بندی می شوند . درمان فیبروم های رحمی بسته به نوع و شدت آن متفاوت می باشد و درمان به دو صورت دارویی و جراحی انجام می شود .

عفونت واژن

از شایعترین بیماری های زنان عفونت واژن می باشد و یکی از دلایل مراجعه زنان به متخصص زنان و زایمان این عارضه است . شیوع این بیماری در سنین ۱۴ تا ۴۹ سالگی بیشتر خواهد بود و احتمال ابتلا به این بیماری در طول زندگی ممکن است چندین مرتبه اتفاق افتد .

درمان بیماری های دوران بلوغ

اغلب در میان دختران ما به دلایل فرهنگی که در فرهنگ ما هست بیان کردن مشکلات مرتبط با دستگاه تناسلی و عادت های ماهیانه و … سخت و دشوار است.  متخصص زنان یک مشاوره مورد اعتماد برای دختران می باشد کمک می کند تا بدون هیچ ترس و نگرانی مسائل زنانه خود مانند درد شدید دوران عادت ماهانه و خونریزی های که عادی نیستند، ترشحات بی رویه  و بد بوی واژن  و …را به راحتی بیان کنند و دستورالعمل های مراقبتی و درمانی را برای مراقبت از خود  فرا گیرند. دختران عزیز برای انجام تست سلامت باید به طور منظم به پزشک متخصص زنان مراجعه کنند.

درمان بی اختیاری ادرار

بیماری بی اختیاری ادرار در بانوان دلایل گوناگونی دارد که مهم ترین آنها زایمان های مکرر است. متخصص زنان در درمان بی اختیاری ادرار زنان با توجه به شدت بی اختیاری، شرایط بدنی و میزان فعالیت های او روش های گوناگونی را از مصرف دارو تا انجام ورزش های خاص و در مواردی جراحی توصیه می کند.

CPP7HN WOMAN WITH HOT FLUSH

یائسگی

یکی از نگرانی های زنان یائسگی زودرس و عوراض ناخوشایند آن است که با مشاوره و تحت نظر بودن توسط متخصص زنان می توانند این دوران را بدون عارضه و به راحتی طی کنند. خانم ها در حدود  سن ۴۵ تا ۵۰ سالگی وارد مقطع یائسگی می شوند و از اینجا به بعد بیشتر در معرض  خطرات  ابتلا به بعضی بیماری ها هستند از این جهت باید بعد از یائسگی هر سال جهت معاینه و انجام تست هایی نظیر پاپ اسمیر و ماموگرافی و … به متخصص زنان مراجعه کنند.

علل مراجعه خانم ها به متخصص زنان در تهران

در قسمت بالا در رابطه با مشکلات و بیماریهاییکه باعث می شود یک خانم به دکتر زنان مراجعه کند را بیان کرده و توضیحاتلازم را برای شما همراهان عزیز ارائه دادم . دراین بخش یکسریاز بیماری دیگر که در خانم ها بروز خواهد کرد را بیان می کنیم.

  • زمانی که خانمی قصد بارداری دارد، داشتن بارداری سالم و موفق مراجعه به متخصص زنان برای هر خانمی ملزم می باشد.
  • زمانی که خانمی قصد تعیین جنسیت برای اقدام به بارداری دارد به متخصص زنان خوب مراجعه می نماید، باید گفت که لازم است در تمام طول دوران بارداری حتما تحت نظر متخصص زنان قرار گرفت.
  • بی اختیاری های ادراری، این عارضه خود به تنهایی علت های مختلفی دارد که حتما باید تحت بررسی و درمان قرار بگیرد.
  • اختلالات در سیکل قاعدگی
  • بارداری
  •  درمان نازایی

چه زمانی برای جراحی زیبایی واژن باید اقدام کرد؟

  • معمولاً بانوان به دلیل تعداد زایمان طبیعی که داشته اند، ممکن است با گشادی ناحیه واژن خود مواجه شوند که این امری ناخوشایند برای خانم ها به حساب خواهد آمد. در نتیجه با مراجعه به متخصص زنانی که تجربه و مدرک مناسب در این زمینه دارند می توانند مشکلات خود را با انجام جراحی های مربوطه رفع کنند. جراحی واژینوپلاستی، جراحی است که برای درمان و رفع گشادی واژن بر روی بانوان انجام خواهد شد.
  • درصورتی که خانم دچار عدم تقارن لبه های رحم و یا موارد دیگر باشد می تواند با انجام جراحی لابیاپلاستی می تواند به مشکل خود خاتمه دهد.
  • برای جوانسازی واژن پزشک می تواند با روش های مختلف از جمله تقویت G ،تجدید پرده بکارت و یا نهال سازی کلیتورال به کار برد تا مشکل برطرف شود.

در واقع یک متخصص زنان و زایمان خوب ،پزشکی است که بتواند به خوبی به بیمار خود مشاوره دهد و به فرد با توجه به مشکلی که دارد اعتماد این را بدهد که با انجام اینجراحی را مرتبط نتایج مطلوبی را کسب خواهد کرد. و یا با مصرف داروهاو گذراندن دوره دارودرمانی بیماری خود را به راحتی پشت سر می گذارد. همین امر باعث می شود که فرد با خیال راحت تر خودش را به دست پزشک بسپارد و راحت تر بتواند انتخاب کند .

به طور کلی پزشک زنان باید با تجربه و مهارت و تبحری تمام تلاش خود را بدون در نظر گرفتن منافع شخصی برای بیمار خود انجام دهد و برای بیماران که در وضعیت حساس تری هستند مانند بانوان باردار همیشه در دسترس باشد حتی (خارج از ساعت کاری ) تا درصورت هر گونه مشکل یا پرسش بتواند به بیمار خود بهترین راهکار را نشان دهد . به خصوص در این شرایط کرونایی و طاقت فرسا که مادران باردار به شدت دارای استرس و نگرانی هستند و باید یک همراه خستگی ناپذیر با اطلاعات بالا در کنار آن ها باشد تا دوران بارداری راحت تری را سپری کنند.

در رابطه با فعالیت دکتر و متخصص زنان در زمینههای درمانی اطلاعاتی رابرای شما ارائه کردیم در این قسمت از مقاله قصد داریم 6 روش ازجراحی های زیبایی برای ناحیه تناسلی خانم ها را بیان کنیم.

4 روش جراحی زیبایی ناحیه تناسلی بانوان

جراحی لابیاپلاستی

یکی از عمل های شایع در جراحی های زیبایی زنان عمل لابیاپلاستی می باشد. لابیاپلاستی در واقع به بزرگی بیش از حد و یا نامتقارن بودن لابیا مینورها گفته می شود که این حالت علاوه بر اینکه از زیبایی های ناحیه تناسلی کم می کند. قاعدتا این لبه ها نباید از لبه های بزرگ بیرون بزنند اگر این لبه ها بیرون بزنند و بزرگ باشند و مشکلات زیادی را برای بیمار ایجاد کند می توان با عمل جراحی ترمیم کرد.

مشکلات متعددی که ایجاد می کند معمولا به هنگام ورزش، برقراری رابطه جنسی، پوشیددن لباس های تنگ و حتی انجام فعالیت های روزمره برای فرد ایجاد می شود. بدشکلی و عدم تقارن لابیاها معمولا می تواند به دنبال حاملگی، زایمان و یا حتی یائسگی ایجاد شود هرچند گاهی اوقات نیز عامل ژنتیکی می تواند موجب بروز آن شود و یا می تواند به دنبال اضافه وزن فرد ایجاد شود. در تمام این موارد می توان از لابیاپلاستی استفاده کرد. در عمل لابیاپلاستی لبه های کوچک ناحیه تناسلی کوچک می شود،

انواع روش های لابیاپلاستی

لابیاپلاستی معمولا به دو روش انجام می شود:

  • یا این عمل را می توان در اتاق عمل در حالتی که فرد در بیهوشی کامل به سر می برد انجام داد.
  • و یا اینکه می توان با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ با بی حسی موضعی و به صورت سرپایی حتی بدون ایجاد بخیه در ناحیه یک لابیاپلاستی زیبا انجام داد. این نوع لابیاپلاستی امروزه نتایج بهتری از روش جراحی نیز به دنبال داشته.

تنگ کردن واژن یا واژینوپلاستی 

واژینوپلاستی یک روش جراحی زیبایی خانم ها برای بهبود ظاهر و عملکرد قسمت خارجی و داخلی واژن انجام می شود. این جراحی اغلب در بسیاری از زنانی که به دلیل طی شدن روند طبیعی پیری، بزرگی لابیاها یا آسیب هایی که زایمان طبیعی به بافت داخلی یا دهانه واژن وارد می کند انجام می شود. این آسیب منجر به شلی کانال واژن و کاهش میزان اصطکاک در رابطه می شود که پس از انجام جراحی واژینوپلاستی برطرف خواهد شد. عمل واژینوپلاستی توسط متخصص زنان و زایمان یا جراح زیبایی واژن تحت بیهوشی عمومی و در یک بیمارستان انجام می شود.

پرینورافی یا از بین بردن گشادی واژن

زمانی که ورودی واژن آسیب دیده باشد و گشاد شده باشد یا پارگی داشته باشد عمل جراحی پربنه پلاستی می باشد که در لبه های بزرگ واژن در صورتی که بیمار بخواهد چربی یا ژل تزریق کند تا مقداری برجسته شود.

سفید کردن واژن

تیرگی پوست دستگاه تناسلی می تواند برای تمام بانوان خوشایند نباشد. و باعث کاهش اعتماد به نفس خانم ها در رابطه جنسی شود. از این رو در اغلب موارد آن ها به دنبال راهی برای سفید کردن واژن هستند. هر چند برخی از درمان های خانگی برای رفع این مشکل وجود دارد اما نتایج آن ها موقتی است.یا نه تنها هیچ نتیجه مثبت و مطلوبی را به همراه ندارد بلکه باعث ایجاد عوارض در ناحیه تناسلی خانم ها نیز می شود و حساسیت هایی را برای پوست ناحیه تناسلی خانمها به وجود خوهد اورد. در نتیجهبهترین روش برای سفید کردن ناحیه تناسلی خانم هااستفاده از لیزر است.

در سال های اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی درمان های بسیاری برای سفید کردن واژن به وجود آمده است. یکی از بهترین راه های سفید کردن واژن با لیزر  می باشد. این روش جزو روش های بدون درد و غیر تهاجمی است. و علاوه بر ایجاد نتایج دائمی هیچگونه عوارضی برای پوست ناحیه تناسلی خانم ها به همراه ندارد.

کلام آخر

دکتر غزاله موسوی زاده توصیه اکید بر این دارد که در صورت مشاهده هر گونه تغییر یا مشکل در حوزه زنان ،حتما به یک متخصص خوب مراجعه نموده و به طور واضح مشکل خود را مطرح نمایید، دکتر متخصص زنان نیز وظیفه دارد مشکل شما را مورد بررسی قرار دهد وبرای هر بیمار درمان مناسبی را در نظز بگیرد.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که مراجعین را دچار نگرانی و دغدغه کرده است، مشکل نازایی می باشد؛ این مشکل ریشه در مسائل زیادی دارد که ممکن است در ابتدا بسیار جرئی و کوچک به نظر برسد وبه دلیل بی توجهی و عدم پیگیری شخص گسترش پیدا کرده  وبه مشکل جدی تری تبدیل شود . بنابراین اگر در سیکل قاعدگی خود اختلالاتی مشاهده کردید یا دچارعفونت شدید در اسرع وقت به یک متخصص زنان خوب مراجعه نمایید . لازم به ذکر است که هر خانمی لازم است هر 6 ماه یکبار تحت نظر بهترین متخصص زنان مورد چکاب قرار گیرد.

دکتر غزاله موسوی زاده

جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی
فلوشیپ نازایی از پژوهشکده علمی صارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *