سوزش و خارش واژن

سوزش و خارش واژن + درمان

سوزش و خارش واژن از مشکلات شایع و ناراحت‌کننده‌ای است که بسیاری از زنان در طول زندگی خود تجربه می‌کنند. این علائم ناشی از عفونت‌های

عفونت قارچی واژن

عفونت قارچی واژن + علائم آن

عفونت قارچی واژن معمولاً ناشی از رشد بیش از حد نوعی قارچ به نام Candida در ناحیه واژن است. این عفونت می‌تواند باعث علائمی مانند

بهترین متخصص ivf در تهران

بهترین متخصص ivf در تهران💥

بهترین متخصص ivf در تهران، جراح  و متخصص، زنان و زایمان نازایی هستند. همچنین فلوشیپ نازایی از پژوهشکده علمی صارم دارا هستند. برای آشنایی بیشتر

بیماری PCOS

تخمدان پلی کیستیک 🤍

تخمدان پلی کیستیک یکی از بیماری‌های شایع خانم‌ها در سنین باروری است. شایع‌ترین علائم این بیماری شامل رشد مو‌های زائد، آکنه، افزایش وزن، پریود نامنظم

ناباروری

ناباروری و علائم آن😞

ناباروری دلایل مختلفی دارد؛ از اختلالات تخمک‌گذاری گرفته تا افزایش سن، مشکلات مربوط به آقایان و سبک زندگی ناسالم. نازا بودن خانم‌ها با پریود نامنظم

درمان تخمدان پلی کیستیک

💥درمان تخمدان پلی کیستیک💥

درمان تخمدان پلی کیستیک معمولاً با کاهش وزن و رژیم غذایی سالم آغاز می‌شود، زیرا کاهش وزن اضافی می‌تواند به تنظیم چرخه قاعدگی و بهبود

علائم تنبلی تخمدان

علائم تنبلی تخمدان 🐣

علائم تنبلی تخمدان شامل بی‌نظمی در چرخه قاعدگی، مانند نامنظم شدن، کم شدن یا قطع شدن پریودی است. زنان مبتلا به تنبلی تخمدان ممکن است

درک ناباروری مردانه

ناباروری مردانه: علل، تشخیص و درمان

ناباروری مردان میلیون‌ها زوج را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می‌دهد و تقریباً 40 تا 50 درصد از کل موارد ناباروری را شامل می‌شود.

علت ناباروری در زنان چیست؟

علت ناباروری در زنان می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد، از جمله اختلالات تخمک گذاری که مانع از آزاد شدن تخمک از تخمدان ها